Vigtig Information

Hos os er ingen hunde ens. Vi tager professionel og kærligt hånd om alle – både to og firbenede. Derudover bestræber vi os på, at give jer de bedste oplevelser, så I forlader vores salon trygge, glade og med logrende hale. Ingen skal have ondt i maven, og det er vores ansvar at få jer til at føle Jer i rolige, trygge og professionelle hænder.

Ingen dage er ens. Alle hunde kommer med forskellige forudsætninger, når de skal til hundefrisør, og vi gør derfor en stor dyd ud af at skabe en behagelig atmosfære, så I kan glæde jer til besøget i salonen. Den positive oplevelse starter ved ejeren – det skal føles trygt, når du afleverer din hund. Føler du dig tryg, afslappet og ikke mindst hørt og imødekommet, så vil din hund automatisk læne sig op af din rolige tilstand. Dette vil din hund sandsynligvis også gøre, hvis du er utryg. Er du i tvivl om hvordan du bedst griber første besøg i vores hundesalon an, kan det være en god idé at læse vores side om “Første Besøg”, hvis du er i tvivl.

Afbudspolitik:

Vi har fuld forståelse for at der kan ske ting i hverdagen som gør at man kan blive forhindret i at komme til sin aftale. Men for at imødekomme en god planlægning og afvisning af mulige kunder, skal der derfor meldes afbud senest dagen før kl 14.00. Overholdes rettidig afbud ikke opkræves der et administrationsgebyr på 350 kr via Mpay. Man kan IKKE melde af via Facebook, Instagram eller mail.

Total udeblivelse anses ved at komme 15 minutter for sent eller mere for sent til aftalen. Her vil også blive opkrævet et gebyr på 350,-

Er du forsinket, men kommer bedes du ringe inden aftalens start på 31320818, hvis du kan se at du ikke kan ankomme til tiden.

Vi ordner ikke katte i salonen.

Skulle uheldet være ude:

Hvis uheldet skulle være ude, og der sker noget med din hund i vores varetægt, kontaktes derved min dyrlæge Havdrup Dyreklinik. Hvis det vurderes at det er noget der er sket i salonen vil det selvfølgelig være min forsikring der dækker. Kommer I hjem og vurderer der er sket noget som der ikke er blevet gjort opmærksom på ved afhentning, bedes I ringe til salonen. Dette er MEGET vigtigt hvis min forsikring skal gå ind og dække. Vi forsøger selvfølgelig at sørge for, at der så vidt muligt ikke sker noget, men det er levende dyr vi står med.

Billeder i Salonen:

Det kan forekomme at vi tager billeder af jeres søde hunde til vores Facebook side. Hvis I IKKE er interesseret i dette bedes I informere om det når I aflevere jeres hunde.

Lopper:

Skulle uheldet være ude at din hund har lopper, vil i blive ringet op med det samme. Vi vil derefter vaske den i loppeshampoo, så den ingen lopper har når den går fra salonen. Dette koster ekstra og er en nødvendighed, så andre hunde i salonen ikke smittes. Salonen vil blive støvsuget og desinficeres med det samme. Imens din hund er under behandling er det en god ide at desinficere Jeres hjem, ellers vil den få nye lopper når i kommer hjem igen. En anden god ting er at købe en loppepille fra dyrlægen. Den hedder Bravecto og er ikke særlig dyr. Ring evt. til egen dyrlæge og hør nærmere.

Special Shampoo:

Lider din hund af kløe har jeg specielshampoo til dette. Hvis din dyrlæge har ordineret shampoo, vasker jeg gerne din hund i dette. I bedes blot tage det med når i afleverer jeres hund.